Kérdése van?

+36-30-815-5750

copym@copym.hu

Vásárlás menete

Az ARZON Irodatechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság által üzemeltetett Copym webáruházában(www.copym.hu) a cég által forgalmazott termékek, termék kiegészítők, megrendelésére, megvásárlására nyílik lehetőség.

Kell-e regisztrálni a webáruházunkban?
A webáruházban történő böngészés, informálódás természetesen nem, sőt az áruház virtuális kosarának használata  sem követeli meg az előzetes regisztrációt, és lehetőség van a vásárlás lezárására is regisztráció nélkül. Emellett a Copym webáruház biztosítja a regisztrálás és az előzetes vásárlói profil létrehozásának lehetőségét is.
A Copym webáruházban lehetőség van regisztrációt követően saját profil létrehozására, adatokkal való feltöltésére, amely számos további praktikus és kényelmi szolgáltatás igénybevételét teszi lehetővé. Regisztrált felhasználóink visszatérő vásárlás esetén megspórolva a megrendelés adatainak újbóli megadását meglévő profiladataikkal egyszerűen tudnak újbóli vásárlást kezdeményezni.
A regisztrációs folyamat során az "Profilom" menüpontban a regisztráló megadja a teljesítéshez feltétlenül szükséges adatokat: szállítási adatokat, számlázási adatokat, nyilatkozik arról, hogy elfogadja webáruház Általános Szerződési Feltételeit(ÁSZF), a webáruház Adatvédelmi elveit és létrehozza egyedi profilját.

Mi a megrendelés menete?
A Copym webáruházban regisztrált felhasználók és regisztráció nélküli látogatók közel azonos módon tudnak böngészni, vásárolni. A webáruház vásárlói bejelentkezve fiókjukba, vagy bejelentkezés nélkül a termékeink között tudnak böngészni. Az egyes termékek mellett minden esetben megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok és a termék fotói is. A kiválasztott termékeket azután a "KOSÁRBA" gombra kattintva a webáruház virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárba tetszőleges termék helyezhető.

A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezését követően a kosár tartalma a menüsorban található kosárra kattintva érhető el. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek.
A kosárban lehetséges bizonyos termékek, bizonyos termékcsoportok esetében az adott termékhez kapcsolódó szolgáltatások - üzembe helyezés kiszállításkor, szoftver telepítés kiszállításkor - megrendelésére, a termék alatt található "Üzembe helyezés, szoftver telepítés" blokk megfelelő eleme előtti chekbox bepipálásával.
Ugyanitt tudja a felhasználó az adott kosár termékeinek megvásárlása folyamatában a kiszállítás módját és a fizetés módját kiválasztani. A kapcsolódó szolgáltatások és a fizetés, kiszállítás módja kiválasztását követően a kosár összesíti a költségelemeket és egyértelműen jelzi a fizetendő költséget.

A kosár blokk alján lehetséges a vásárló adatainak, a szállítási  és számlázási címének a megadása. Amennyiben a user be van jelentkezve a webáruházba úgy profiladataival a vásárlói adatok már fel lesznek töltve, de természetesen az adatok módosíthatóak, javíthatóak.

A kosár termékeinek megrendeléséhez a „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gombot megnyomva juthatunk el, ahol a webárruház összefoglalja a vásárlás és vásárló, a szállítás és számlázás megadott adatait. Amennyiben a vásárló minden megadott adatot rendben talál, úgy a vásárlást a "MEGERŐSÍTÉS" gombot megnyomva lehetséges megerősíteni és lezárni.

A vásárlás "MEGERŐSÍTÉS" gomb megnyomásával a felhasználó véglegesíti a vásárlást, az oldal összefoglalja a legfontosabb tudnivalókat és teendőket és automatikusan egy emailt küld a felhasználó megadott e-mail címére, amiben összefoglalja a vásárlás legfontosabb adatait, megadja a további teendőket és csatolmányként tratlamzza a díjbekérőt, vagy számlát pdf formátumban.

Mikor és hogyan történik meg a vásárlás?
A vásárlás, a szerződéskötés az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésekor jön létre, tehát személyes átvétel esetén, helyszíni fizetéskor a termék(ek) árának megfizetésekor, banki átutaláskor, egyéb elektronikus fizetés igénybevételekor a pénzösszeg bankszámlánkra való érkezésekor illetve utánvétel esetén az utánvét összege a futárnak való átadásakor.

Hogyan jut a megrendelt termék a vásárlóhoz?
Az ARZON Irodatechnikai Kft. a DPD Hungária Kft. futár cég segítségével illetve saját szállítójárművei igénybevételével szállítja ki a megrendelt termékeket megrendelőinek, a kiszállítással kapcsolatos információk szállítási módok menüpontunkban olvashatóak.
Emellett lehetőség van a megrendelt termékek személyes átvételére is üzletünkben a szállítási módok menüpontban írtaknak megfelelően.

Hol kapok segítséget a vásárlással kapcsolatban?
Munkatársaink a copym@copym.hu címen, illetve munkaidőben a  (+36) 30 8155750-es telefonszámon készséggel állnak vásárlóink, érdeklődőink segítségére.

Hírlevél feliratkozás

Kérjük adja meg nevét és e-mail címét, hogy mindig értesülhessen a legfrissebb információkról, akciókról!

Kérjük jelölje be az alábbi négyzetet:

Kérdése van?

Visszahívjuk!

Adja meg telefonszámát, és kollégáink hamarosan visszahívják Önt!

Kérjük jelölje be az alábbi négyzetet:

Facebook oldalunk